Τα γραφεία μας είναι ανοιχτά καθημερινά από 09:00 εώς 13:00 Τηλ. Επικοινωνίας: 24310.29376

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Ευχές για το Άγιο Πάσχα απο το Στρατηγό Δανιά

IMG_20140219_111301-1-1024x76811

Σεβαστοί μου κ.κ.Αρχηγοί,Γ.Ε.ΕΘ.Α,Γ.Ε.Σ,ΕΛ.ΑΣ.
Σεβαστοί μου Στρατηγοί,
Αγαπητή μου Κ.Πρόεδρε και αγαπητά μέλη της Ένωσης των οικογενειών των εκλιπόντων συναδέλφων.
Αγαπητές(οί) μου Φίλοι,συνάδελφοι και συμμαθητές.
Αγαπητοί μου Πρόεδροι και μέλη των Τ.Σ.των Παραρτημάτων της Ε.Α.Α.Σ.
Με την ευκαιρία των εορτών του Αγίου Πάσχα,εύχομαι σε όλε(ου)ς σας,αλλά και στη(ο)ν καθεμία(ένα) ξεχωριστά,
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.
Είθε το ανέσπερο Φώς της Αναστάσεως του Κυρίου,να φωτίζει τας διανοίας των κρατούντων στην λήψη ορθών αποφάσεων,επ’αγαθώ όλων ημών,αλλά και της Υπερήφανης Πατρίδας μας γενικότερα.
                                                  Υποστράτηγος ε.α Ευάγγελος Ν.Δανιάς.
                                                                                                                          Αντιπρόεδρος-Εκλεγείς Πρόεδρος της Ε.Α.Α.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου